Algemene administratie
- Mailbox opvolging
- Agendabeheer
- Opmaken van algemene verkoopsvoorwaarden
- Aanvragen van afbetalingsplannen/ vergunningen
- Sectorspecifieke administratie en begeleiding (horeca, bouw etc)
- Aanvragen/aansluitingen van verzekeringen
Als ondernemer heeft u niet altijd tijd of zelfs zin om uw administratie te doen. Het blijft vaak te lang liggen en voor je het weet wordt het een onbegonnen taak. Een bediende aannemen is niet altijd evident en de kosten ervan kan al snel oplopen. Daarbij kent een administratie een waaier van verschillende expertises, expertises die niet elke bediende volledig beheerst.
A+ Consulting neemt al deze zorgen bij u weg, wij kijken naar uw specifieke noden en ondersteunen u daar waar nodig is. Ook zijn wij gespecialiseerd in sectorspecifieke administraties zoals bij horeca en bouwsector. Denk hierbij aan het aanvragen van een witte kassa, verzekeringen, vergunningen en nog veel meer.
Het enige wat u als ondernemer nog moet doen is zich focussen op wat echt belangrijk is en dat is uw core-business!
Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek en ontvang een op maat gemaakte offerte
Financiële ondersteuning
- Facturatie
- Debiteurenbeheer tem gerechtsdeurwaarder
- Scannen en digitaliseren van uw facturen
- Hulp en begeleiding bij het bijhouden van uw kas en dagontvangstenboek
- Digitale pakketten implementeren
- Voorbereiding van uw administratie tot aan uw Accountant
A+ Consulting is geen boekhoudkantoor, maar een administratiekantoor. Wij zorgen ervoor dat uw volledige interne boekhouding tijdig en geordend bij uw accountant terecht komt. Dankzij onze jarenlange ervaring met verschillende boekhoudprogramma’s en pre-accounting software kunnen wij u makkelijk helpen met uw interne boekhouding of zelfs deze volledig op ons nemen. Denk aan uw facturatie of het digitaliseren van uw facturen. Niets is ons teveel.
Last van onbetaalde facturen en geen tijd voor uw debiteurenbeheer A+ Consulting
ontzorgt u van deze tijdrovende taak. Lukt het ons niet om uw facturen te innen dan wordt deze met uw goedkeuring doorgestuurd naar een gerechtsdeurwaarder.
Wij raden wel altijd aan dat u in het bezit bent van goede algemene verkoopsvoorwaarden, heeft u dit niet dan kunnen wij deze voor u op maat opmaken.
HR, Payroll & Legaal
- Aanvraag van werkvergunningen voor niet-EU-leden
- Het aanvragen en opstarten van bedrijven voor niet-EU-leden
- Aansluitingen/opvolging sociaal secretariaat
- Looningave en opvolging payroll
- Opmaken van arbeidscontracten en ontslagbrieven
- Opmaak arbeidsreglementen
Personeel aannemen hoe begin je eraan? Wat moet je allemaal in orde brengen? Allemaal zaken die niet alleen tijdrovend zijn maar ook veel opvolging vraagt.
A+ Consulting is uw oplossing. U kunt bij ons terecht met al uw HR en Payroll zaken, denk aan arbeidcontracten, opmaken van een arbeidsreglement, bijhouden van verlofdagen allemaal zaken waar u als ondernemer niet meer aan moet denken.
Get started today, get in touch!
A Plus Consulting is the best for your business to grow